2010. sze 14.

Az ember, aki nem akart híres lenni

írta: viorelPOP
Az ember, aki nem akart híres lenni

- Rohanj! - húzta magával Sanyi Síkos Tibit, majd öt perc menekülés után behúzódtak egy sarok mögé, onnan kémlelt ki.
- Mi a fasz... - lihegett Tibi, messziről kiabálás hallatszott: "Saaanyiiii!"
- Hallod? Egész nap ez van. Emlékszel, kezdődött azzal, hogy lementünk a boltba, és a frissebb csirkemellet kaptam, az eladó csaj megérintette a kezemet, és túl kedvesen mosolygott. Bevallom, jól esett, aztán a lemezboltban figyelmeztetett a csávó, hogy ne azt vegyem, amit ott szoktak hallgatni, az már használt, és adott egy érintetlen példányt. Majd a bicikliszerelő jött azzal, hogy nem tartozom neki semmivel. Az autósok elsőbbséget adtak, a menzán előreengedtek. A kocsmában nem fogadták el a borravalót, a puncsfagyim "véletlenül" mazsolásabb lett az átlagosnál. Az első félidegennel még szívesen beszélgettem, de ez most már sok. Értem én, meg számítottam is rá, hogy miután feldolgoztam az egyik számomat, valami ilyesmi lesz, de azért ennyire nem akartam híres lenni, mindenki engem néz, legszívesebben azonnal bezárkóznék otthon. Mi jön ezután? Pikáns képeket szellőztetnek meg a nyaralásomról? Főzőműsorba hívnak? Vagy még rosszabb: reggelibe? Példakép leszek, aki a fiatalok lelkét megrontja, mert, mondjuk, neadjisten, meggondolatlanul kefél? A társadalom meg keresztre feszít? És akkor kis kedvencből egyszercsak az ország ellensége leszek? Végül is, az fasza. Csak most jobb lenne egy kis nyugi, mióta a rendőrség is figyel, érted, egyrészt hízlalja a májam, másrészt ijesztő.
Tibi feje értetlenből pofánvágósba váltott:
- Na, idefigyelj, te nyomorult pojáca: frissebb csirkét kaptál, mert arra mutattál, az eladó csaj meg annyira baszhatatlanul ronda, hogy előtted a darálót simogatta percekig. A lemezboltba hetente jársz, nem gondolod, hogy természetes, hogy a törzsvendéggel nem basznak ki? A bicikliszerelő egy kibaszott csavart húzott meg, személyesen vertem volna küllőket az arcába, ha ezért pénzt kér. Az autósoknak át kell engedniük a zebrára lelépett embereket, a menzán a könyököddel basztad odébb a hüllőszemű egyetemistákat. Borravalónak elég parasztság 20 Ft-ot adni, én is visszadobtam volna, te smucig szardarab, puncsfagyit azért kértél, mert épp akkor hozták ki, és a tetejéről szedtek, ahol több a mazsola. Az első félidegen az excsajod volt, aki, mivel évek óta nem látott, kedvesen érdeklődött, és nem tudom, most ki üldöz, de valószínűleg a közös képviselő zombi a fél éve elmaradt befizetnivalód miatt. Meg mit dolgoztál fel? Azt úgy hívják: nem tudod kétszer eljátszani azt a jelentéktelen számot, amit beerőltettél a senki által nem hallgatott helyi közösségi rádióba!
- Irigy vagy, oké, semmi gond, ez természetes. Nézd, szerintem is túlzás...
Zamek.
Sanyi 1-2 perc múlva szájáról vért törölgetve, sajgó fejjel tápászkodott fel a betonról:
- Akkor is kurva jó szám, bassza meg.

Szólj hozzá

élet celeb pop kozmasanyi zenebuzi presidents of the united states of america